miercuri, 10 februarie 2010

ExtraGarantie de Retur de la eMAG este un serviciu foarte bun,orice client nemultumit
poate returna in decurs de 30 zile de la cumparare.
Astefel orice client nemultumit pe deplin de alegerea facuta poate returna produsele
si are posibilitatea de a alege alt produs sau de a primi valoarea integrala platita.
Astefel se castiga increderea clientilor.
O initiativa foarte curajoasa.O sa castige multi clienti cu initiativa asta.
Eu am cumparat o data un laptop dintr-un magazin de electronice si electrocasnice foarte cunoscut si nu am fost multumita de produs dar ce mai puteam face daca nu aveau un astfel de serviciu.El a "murit" in urma cu un an dar eu inca mai platesc pentru el.Pacat de banutii nostri,a celor care ni se intampla asa.Daca aveau un astfel de serviciu puteam schimba cu altceva mai bun,sau imi puteam recupera banii.numai ca ai nostri romani s-ar putea sa abuzeze foarte mult de acest serviciu.
Cei de la eMag s-au gandit sa ne si rasplateasca odata cu lanasrea serviciului cu un * Un senzational laptop Sony Vaio FW Intel Core 2 Duo P7450 2.13GHz, 4GB, 320GB, ATI Radeon HD4650 1GB, Blu-Ray, MS Win 7
* 10 Vouchere Cadou de cate 500 RON!

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 5764

Niciun comentariu: