joi, 18 februarie 2010

Povestea noastra

Totul a inceput cu un telefon dat unui prieten.Cu el era un baiat care a vrut sa vorbeasca cu mine la telefon si apoi asa frumos a si facut rost de telefonul meu.Vorbeam zilnic la telefon cu orele si ne povesteam despre noi.Dupa aproximativ o luna in iulie mai exact am iesit impreuna la un suc.Hmm nu pot spune ca mi-a placut,dar am continuat sa comunicam prin telefon.
Apoi sa oferit sa meraga cu sora mea la Bucuresti,trebuia sa mearga cu baietelul la control dupa o operatie si nu avea cine sa o duca.Atunci vreau sa spun ca a inceput sa imi intre la sufletel.Am inceput sa ne vedem mai des.Eram din ce in ce mai indragostita de el,se purta frumos,imi spunea vorbe frumoase,ma alinta cum nimeni nu o mai facuse pana atunci.
Dupa numai 4 luni am hotarat ca e timpul sa trecem la pasul urmator asa ca ne-am mutat impreuna.Era asa frumos,ne intelegeam asa bine si ne iubeam,ceea ce era cel mai important
Nu dupa mult timp am ramas insarcinata si asta ne-a legat si mai mult.O legatura care nu se va rupe niciodata pentru ca am decis sa fim o familie si asa o sa fie pana la final.

Niciun comentariu: