joi, 11 noiembrie 2010

I love hand made

 Pasiunea mea hand-made

  Nu demult o prietena mi-a impartasit pasiunea ei pentru hand-made,o pasiune descoperita de ea de pe site-ul I love hand made.Aici am descoperit o noua lume.La inceput am descoperit tehnica margelitului,iar I love hand made ma introdus in aceasta lume si ma invatat primele notiuni teoretice dar si practice.Apoi cu timpul am descoperit tot mai multe metode hand-made.
 Tot pe I love hand made am invatat cum sa imi creez o geanta superba exact cum mi-ar placea mie,chiar si cum sa imi fac o palarie pentru petrecerea de Haloween,ba chiar am realizat primul meu lotus origami,de care am fost foarte mandra,ma invatat sa creez un pomisor.
 Si tot asa cautand si informandu-ma am aflat lucruri incredibile.Am descoperit cum se face un tablou cu tehnica servetelului,cum se fac creatiile din portelan,din materiale,din fimo,cu tehnica impletitului,cu sarma de modelaj si nenumarate alte minunatii descoperite doar cu ajutorul I love hand made.
 O alta pasiune de-a mea este fotografia iar I love hand made ma invatat sa fac un superb album foto acordeon in care sa imi pastrez amintirile.
 Pe acest incredibil site poti invata sa fcai absolut orice,imaginatia ta o ia razna si satisfactia este maxima.
 Tot I love hand made a realizat targuri pentru noi cei cu dare de mana si ne-a promovat si ne-a ajutat sa ne facem cunoscuti lumii.
 I love hand made este universul creatorilor hand made

Niciun comentariu: