sâmbătă, 11 decembrie 2010

My Santa Letter

          Pentru mine intotdeauna Mos Craciunul  a reprezentat magia sarbatorilor de iarna.         Mos Craciun a fost spiritul dar si persoana care atunci cand eram mica venea la mine cu un sac de hainute,jucarii si dulciuri si imi cerea in schimb o poezie.Eu eram asa de emotionata ca nici nu puteam deschide gurita sa rostesc ceva,dar el bland si darnic imi oferea cadourile.Era un batranel plinut,imbracat in rosu,care nu ocolea casa noastra in nici un an.Stia intotdeauna ce sa imi aduca pentru ca ii scriam constiincioasa dorintele intr-o scrisoare pe care i-o trimiteam an de an la Polul Nord.
         Mos Craciun este o persoana si un spirit care ne face sa fim mai buni si mai darnici cu persoanele dragi in pragul sarbatorilor de iarna,gandul la el ne face sa uitam de rele,de probleme,de lumea in care traim si ne face sa fim mai iubitori si mai deschisi la suflet an de an,este spiritul bunatatii si al bucuriei.
        Craciun Fericit tuturor!

Marele premiu cred ca ar fi mai ok sa fie acordat prin tragere la sorti.Norocul sa isi aleaga castigatorul.
Am anuntat de concurs si prietenii mei : http://nadaurzicaru.blogspot.com/  si  http://sugarbaby1947.blogspot.com/

2 comentarii:

ILoveHandmade.ro spunea...

Tot de Mos Craciun: ai castigat la concursul organizat de ILoveHandmade.ro

Te rugam sa ne contactezi. Detalii pe pagina de Facebook ILoveHandmade.ro

Florentina spunea...

Happy Holidays!
Sarbatori fericite !